Vi betaler godt og har de vanlige ingrediensene som utvidete forsikringer og ferie. Vi liker å kalle en spade for en spade, så vi er mest opptatt av at du skal brenne for jobben din og oss, og derav bli den beste utgaven av deg selv.

Er Intranet din neste arbeidsplass?

Vi er endelig på vei ut av Covid-tåka og har styrket og utvidet produkt porteføljen med noen meget spennende produsenter som komplementerer oss som den foretrukne MSP-distributøren i Norge.

Etter 13 års sammenhengende vekst og suksess innen N-able sine RMM løsninger er vi klare til å gå steget videre med løsninger som hjelper eksisterende og potensielle nye partnere til å sikre sin suksess og tilstedeværelse i et stadig med konsolidert og tøft marked.

Når alle i bransjen selger det «samme», så kreves det ekstra ordinære produkter og partnere for stikke seg ut. Vi har førstelinje ansvar for våre løsninger og våre partnere trenger noen som viser veien jungelen av ressurser våre produsenter gjør tilgjengelig. Vi trenger derfor flere personer innen applikasjonsdrift & helpdesk.

I tillegg trenger vi mennesker som skjønner fundamentet med «butikk» og forstår verdien av å etablere gode og kommersielle tjenester. Skal du bistå med kommersielle eller tekniske råd innen IT, må du ha en virkelig lidenskap for teknologi, samtidig som du må ha evnen til å formulere og ordlegge deg på en måte som dine kunder forstår. 

Vi mener alvor og har tanker om å ansette 3-4 nye personer innen drift og salg! Føler du deg kallet og har lyst til å være med på bølgen? 

Vi representerer noen av de absolutt mest suksessfulle produsentene innen MSP-verdenen i dag!

Ledige stillinger

Applikasjonsrådgiver

Du har 3-4 års erfaring innen applikasjonsdrift og helpdesk med nedslagsfelt i SaaS, PC-nettverk og klienttjenester. Du liker å snakke med mennesker og brenner for teknologi.

Du er struktuert og er en god formidler slik at din kunder og kollegaer setter pris på å snakke med deg og føler seg godt behandlet. Vi forventer at du har et god kjennskap til standarder og evner å dokumentere ditt arbeid for senere gjenbruk samtidig som du stiller spørsmåltegn til egne og bedriftens hverdag i søken på å gjøre oss enda bedre.

Arbeidsoppgaver: 

  • Løpende håndtering av tekniske henvendelser fra våre kunder

  • Kompetanseoppbygging av partnere

  • Teknisk vurdering av nye funksjoner og muligheter fra våre produsenter

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Minst 3-årig IT-basert utdannelse og tilsvarende erfaring i aktivt IT-drift av PC-nettverk, servere, klienter og andre enheter

  • Applikasjonsdyktig med erfaring og interesse for bruk av applikasjoner

  • Kjennskap til scripting og bruken av dette

Personlige egenskaper

  • Vi er ute etter en som elsker å lære fra seg og har en glødende interesse for teknologi i sitt fag

  • Arbeidsdagen består i å hjelpe partnere med å løse sine tekniske utfordringer med våre produkter. Dette kan være relatert til alt fra bug, lokale innstillinger, feil bruk eller manglende kompetanse. Du må derfor ha evne til å lytte slik at du får stilt de rette spørsmålene

  • Vi er avhengig av at våre brukere liker å bruke våre løsninger, så du har derfor et overordnet ansvar for å skape interesse og spre kompetanse om produktene slik at man får utnyttet mulighetene som ligger i våre verktøy.  Vi har markedets mest komplette systemer for IT-drift, men alt for ofte ser vi at man ikke utnytter mulighetene som ligger i systemet, og derfor ikke får skalert og effektivisert sin inntjening

Salgsrådgivere

Noen må selge de løsningene vi representerer, og da trenger vi personer med kremmer i magen, kommersiell innsikt og formidlingsevne, samt evne til å forstå at kamper må vinnes for å være den som står med pokalen i hånden. 

Vi vinner når våre partnere lykkes, så her må du tenke langsiktig og riktig på dine partneres (kunder) vegne. Du har lidenskap for teknologi og vi tror du må ha 2-3 års erfaring innen salg av kapitaltjenester, helst IT for å lykkes. Dog ser vi gang på gang at mennesker med vinnerinnstinkt, kommersiell tankegang og evne til å sette seg inn i sine produkter lykkes.

Arbeidsoppgaver: 

  • Gjennomføre proaktive og reaktive salgssamtaler med eksisterende og potensielt nye partnere
  • Vi tror du må ha 2-3 møter pr dag for å klare våre vekstkrav. Aktiv møtebooking via telemarketing i tillegg til kontinuerlige markedsaktiviteter skal hjelpe deg til å oppnå dine mål
  • Du må være dyktig og komfortabel med å bruke telefonen, Teams og andre tradisjonelle samtalearenaer
  • Vi forventer at du er aktiv på sosiale media og liker å legge et avtrykk etter deg

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Høyskole innen salg/marked/økonomi/IT eller tilsvarende dokumentert erfaring

Personlige egenskaper

  • Lidenskap for suksess sammen med andre kombinert med nøyaktighet og pliktoppfyllenhet mot egne og gruppens systemer. Du går ikke på kompromiss med deg selv og har dette lille ekstra som skiller deg fra mengden. Vi tror du er en person som evner å disponere din hverdag riktig slik at du har rett energinivå til de ulike oppgavene

  • Nøkkelen i ID-konseptet er kvalitet i alle ledd, og for å bli en pådriver av suksess, må man være pålest og forberedt. For oss er dette en selvfølge og vi tror du må være en person som deler denne oppfatningen

  • Lagspiller med evne til å gjøre andre gode! Vi lever av å gjøre andre gode og trenger mennesker som ser glede i å spre sitt budskap. Mennesker med glimt i øyet og et smil rundt munnen

En hilsen fra daglig leder i Intranet

Har du kommet deg helt ned hit, så har vi kanskje lykkes med å fange din interesse? På videoen under får du hilse på daglig leder og gründer Atle Opstvedt som gir deg litt mer kjøtt på bena.  Hvor bor du? Vi har tro på lokal tilhørighet, men er du rette typen, har driv og selvstendighet, så går det fint med adresse andre steder enn Bergen. Fortell oss hvem du er, så finner vi ut sammen om vi passer! Glemte å si at vi forventer at du behersker engelsk og norsk flytende. Vi er litt mildere på norsk skriftlig om du har andre kvaliteter 😊.

Skriv noen ord om deg selv og send en e-post til atle@intranet.no
eller ring Atle på 99 77 46 27.

Informasjonen vil kun bli brukt i forbindelse med ansettelsesprosessen.